Leer je medewerkers zelfzeker omgaan met àlle soorten klanten.
Bouw aan een hecht team, waar vertrouwen en open communicatie centraal staan.
Elkaar leren aanspreken en feedback op een goede manier ontvangen.
Een traject waarin medewerkers zich assertief en open leren uiten.
Jongleren met de belangen en verwachtingen van alle partijen.
Een coachende houding aannemen in contact met medewerkers.
Leiderschapstrajecten waar authenticiteit, voorbeeldgedrag en zelfsturing centraal staan.
Samenwerking en leiderschap: voor deze thema’s ging Solid Talent ten rade bij Obelisk. De consultancy-organisatie van engineering en administratieve experten besloot om in te zetten op onderlinge samenwerking en groei in het management team, alsook op een doorleefde visie op leiderschap en de ontwikkeling van leiderschapscompetenties.
Bekijk deze casePolitiezone Antwerpen draagt integriteit hoog in het vaandel. Nieuwe medewerkers in het korps krijgen daarom een opleiding feedback geven zodat ze zich zelfzeker voelen om collega's aan te spreken op niet integer gedrag.
Bekijk deze caseDe klant van vandaag is veranderd. Daardoor is inspelen op de noden van klanten geen eenvoudige taak. LIDL tilde hun klantgerichtheid naar een nog hoger niveau door klantgerichtheid echt te verankeren in deze afdeling van de organisatie.
Bekijk deze caseDoor onze jarenlange ervaring kunnen we jou en jouw organisatie helpen bij heel wat vragen. Neem contact op en we zoeken naar een oplossing op maat.
Zit je met een hele specifieke vraag en zoek je een oplossing op maat?
Stuur ons via dit formulier een bericht en we contacteren je zo snel mogelijk terug. Samen met jou vinden we dé uitkomst voor je uitdaging.